Ongelofelijk wat een verschil, direct te merken!

Hoi Remco

Op jullie stand in Rosmalen heb ik kennis mogen maken met jullie TSL toevoeging voor olie.
De toevoeging direct in mijn landrover tdi diesel gedaan.

Ongelofelijk wat een verschil, direct te merken!

Zonder dat mijn vrouw het wist heb ik ook haar fiat panda met twin-air turbo motor behandeld.
Ze vertelde mij dat haar auto ineens veel beter reed.....

Maar nu het volgende, iets wat zelfs mijzelf verbijsterde.

Mijn scooter is origineel een 50 cc viertakt.
Deze is verbouwd naar 80 cc met een hoge compressie 90 cc kop.
Maar de elektrische starter kon al dat geweld niet op toeren brengen om de scooter te starten.
De startmotor was en kon alleen maar origineel blijven...
Maar nu ook daar de toevoeging inzit kan ik WEL gewoon elektrisch starten!!!

En dat gaat nog snel ook nog!!
Ongelooflijk echt waar....
. Ik wilde dit toch effe jullie laten weten hoor!

Ben nu helemaal overtuigd van TSL en laat het ook aan iedereen weten!

Bij deze nogmaals bedankt.

Grrrt
Hans van Gijs

 

Een fantastisch product

Ik heb nu voor de eerste keer TSL toegevoegd aan mijn klassieke auto PORSCHE 914 2.0 ltr. Uit 1973. Het eerste wat mij opviel is dat de motor met minder lawaai stationair loopt. Hij gaat iets hoger in toeren draaien (D-Jetronic injectie), maar dit is wel bij te regelen. Eindconclusie een fantastisch product.

Op dit moment heb ik mijn Citroen SAXO 1.5 diesel ook voorzien van TSL en wederom een zeer bevredigend resultaat.

Is het mogelijk het product te promoten dmv een kleine sticker op de auto, omdat ik vind dat iedere eigenaar van een auto moet weten dat dit product in de handel te koop is.

Met vriendelike groet.

Alwy Kemna

Beste Remco,

Graag vertel ik je mijn ervaringen met TSL.
Sinds 1999 gebruik ik TSL als toevoeging in mijn historische racemotor.
Het betreft hier mijn Velocette 350cc uit 1947.
Nadat ik in het begin van het seizoen '98 kort voor een wedstrijd een andere nokkenas gemonteerd had bemerkte ik dat de motor een scherp piepend geluid begon te maken, maar omdat ik op dat moment geen tijd meer had om de zaak weer los te halen besloot ik, op aanraden van een vriend, om TSL aan de olie toe te voegen.
Geloof het of niet, maar na een paar rondjes getraind te hebben was het bijgeluid uit de motor verdwenen en liep hij weer als een zonnetje.
Ook de wedstrijd heb ik probleemloos uit kunnen rijden.
Bij thuiskomst heb ik de motor toch weer open gehaald om alsnog te willen zien waar er iets fout was gegaan.
Nu bleek deze nokkenas iets langger te zijn als het vorige exemplaar en daar deze zijdelings opgesloten is bleek hij daar behoorlijk aangelopen te hebben, zelfs zo erg dat hij ter plaatse blauw was aangelopen !!
Door de toevoeging van TSL bleek het aanloopvlak zichzelf echter weer te hebben afgevlakt tot zijn oorspronkelijke ruwheid.
Tot op de dag van vandaag ( lees: 2001) zit alles nog precies zo als in 1998 en heb ik er al weer een paar probleemloze seizoenen meer gereden.

Het jaar 2000 werd zelfs bekroond met het 350cc kampioenschap.

Met vriendelijke Groet,
Evert Jansen

Ik gebruik TSL al jaren in mijn motorfiets Matchless 350 van bouwjaar 1958.

Het blok draait nog op minerale olie W40 maar met toevoeging van TSL.
Ik rijd met mooi weer bijna dagelijks met deze moto en daar waar ik de gelegenheid heb trek ik het gas open.

De meeste oltimer liefhebbers zijn en rijden zuinig met hun voertuig maar ik denk daar anders over.
Het dient om te gebruiken in zo was dat ook al in het verleden.
Ook onlangs een camper Peugeot J5 met een gewone 2500 diesel motor aangeschaft.
Deze had meer dan 220000km op de teller en zeer slecht onderhoud gehad de laatste jaren.

Olie en filters vervangen en natuurlijk TSL erbij.
Zoals camper liefhebbers dit type voertuig kennen weet je dat je in lage versnelling moet klimmen en aldus komen daar hoge toeren
bij te pas (plankgas en niet meer loslaten).
Maar ondanks.....geen olieverbruik,goed starten,droge motor,en toch al 10000km erbij gedraaid dit jaar.
Ik ken TSL al zeer lang en het heeft mij nog nooit teleur gesteld want ik gebruik het ook in mijn andere autos.
Henri L. van Gelder uit Breukelen

Na de verbazing dat de motor van mijn Lotus Elan M100 (1991) met TSL toegevoegd zo wonderwel stil draaide heb ik het ook in mijn 12 jaar oude Volvo V40 T4 gedaan. Een tot 250 PK getuunde motor die hierdoor al zuinig was met 8,9jtr/100km. Nu al een jaar haal ik met gemak 8,2ltr/100km.
De motor loopt nu nog soepeler en stiller maar vooral de toevoeging aan de nu wat oudere versnellingsbak deed wonderen want die is echt stiller geworden. Minstens zo opzienbarend is dat het oliegebruik met 340.000 km op de teller aantoonbaar is verminderd want ik hoef nu minder vaak wat bij te vullen. Een collega van mij met een Volvo V70 4W had precies dezelfde ervaring opgedaan.
Een vriend van mij wilde het in zijn 8 jaar oude Saab 93 ook wel eens proberen en die stuurde onderweg bij Dyon een sms met de mededeling dat de Saab zo stil was geworden dat het wel een elektrische auto leek.
Een Lotus Elise S1-rijder uit Middelburg liet zich door mij overhalen om het aan de motorolie van zijn zeer luidruchtige Rover-motor toe te voegen. 's Maandags belde hij mij op kantoor met de mededeling dat hij vol verbazing en zéér genietend vanuit Zwanenburg was teruggereden naar Middelburg en voor het eerst genoot van het heerlijke snorrende geluid van zijn motor. Zo heb ik al heel wat ervaringen van verschillende rijders meegekregen. Kortom ik ben een overtuigd gebruiker van TSL en zo ook van de olie-pen en de spuitbus.

Defender td5

Jos Marx uit Julianadorp
Duidelijk verschil!
Ik heb sinds een kleine 1000km deze TSL olieversterker in mijn motorolie zitten, en sinds een 500km ook in de Versnellingsbak, transfertransmissie en beide differentielen.
Het gaat hier om een landrover Defender 110 SW td5 uit 2000.Mijn eerste resultaten met deze olie.
(toegevoegd met warme stationair draaiende motor)
Directe afname van het geluid en trillingen, vlotter, soepeler, meer kracht onderin de toerentallen en zeer verbeterde koude start.
nu na 1000 resp. 500km na het toevoegen van tsl merk ik een zeer strakke vlotte koude start met onmiddelijke stabilisatie van het stationair toerental. (minder dan 2s) waar het blok voorheen ongeveer 5 seconden aan het bokken en zoeken was)
ook het acceleratie vermogen lijkt er op vooruit gegaan, het lawaai afgenomen en de klepstoters van de td5 lijken minder hard te ratelen (bekende landrover knikkers in een zinken teil)...Ik kan met deze wagen inmiddels een 5% helling op stationair toerental omhoog rijden zonder het gaspedaal aan te raken en me zorgen te maken over afslaan van de motor.
Voorheen kon dit alleen met pijn en moeite in de 1e versnelling.
Ook lijkt de gehele aandrijflijn minder lawaai te maken en soepeler te draaien, en de 1e tekenen van brandstof besparing dienen zich aan op lange ritten.

TSL is wat mij betreft een zeer goed additief dat doet wat het beloofd. Alle tekenen van verminderde slijtage, brandstofbesparing, meer kracht en soepeler draaien van het motorblok en gehele aandrijflijn.
Ik wil het voorlopig nog even aankijken hoe het gaat, maar de tekenen zijn zeer positief, en ik denk de tsl ook bij de eerstvolgende oliewissel op alle aandrijflijn onderdelen toe te passen.

Geen producten

To be determined Verzending
€ 0,00 Totaal

Afrekenen